Ga direct naar: Hoofdnavigatie
Ga direct naar: Inhoud

voor nop naar de film met Dordtpas

movie dordt
tip

Moet een film voor jou minstens één moment hebben waarbij het kippenvel op je armen staat, of wil je in ieder geval een lekker potje janken? Wat je ook wil, van de bioscoop krijg je nooit genoeg! En dat komt goed uit, want met je Dordtpas kun je gratis één keer naar de film bij bioscopen als Kinepolis en The Movies. Popcorn-tijd!

Gratis naar de bioscoop

Of je nu een avondje wil wegzwijmelen bij een romantisch verhaal, je lachspieren trainen bij een grappige komedie of op het puntje van je stoel zitten bij een actiefilm… met je Dordtpas kun je dit helemaal gratis doen! Zo kun jij mooi een extra grote bak popcorn kopen.

Kinepolis

Misschien ben je er al wel eens geweest: de mooie, moderne bioscoop van Kinepolis. In de 6 zalen is het net alsof je ín de film zit, zo goed is het beeld en geluid! En wil je daarna nog iets eten of drinken, dan smaakt dat net iets lekkerder met uitzicht over het water. Ze draaien hier alle grote films, dus ga er maar even voor zitten: moeilijk kiezen!

Kinepolis Dordrecht
€ 3,50 korting op volwassenen tarief
Geldig t/m 31 december 2024
kinepolis
Kinepolis Dordrecht

The Movies

Als je bij The Movies naar de film gaat voel je meteen de speciale sfeer die rondom films hangt. Je vindt er een mix van allerlei soorten films: niet alleen Hollywoodfilms, maar ook filmhuishits, Nederlandse films en echte filmkunst. Op woensdagmiddag en in het weekend is er een programma voor kinderen van 3 tot 12 jaar en hun familie. Ga dan bijvoorbeeld eens naar de nieuwste films van Pixar en Dreamworks.

Bekijk de actie

En door!

De film is afgelopen, de popcorn is op… Wat nu? Naar huis hoeft nog niet, want je maakt er met je pas een echte dag uit van. Ga nog even koffie drinken in de stad, naar een museum of poffertjes eten. Met je pas ontdek je steeds weer nieuwe dingen. Of je nu alleen of met een groep bent, jong of oud, natuurgek of stadsmuis, er is voor iedereen iets te doen. Bestel nu je Dordtpas en haal je echt alles uit je stad!

Blijf op de hoogte

Laat je e-mailadres achter en ontvang maandelijks een nieuwsbrief.

Download de app