Ga direct naar: Hoofdnavigatie
Ga direct naar: Inhoud

Haal alles uit jezelf met Dordtpas

uit jezelf dordtpas
tip

Merk je het al? De dagen worden korter, het begint al frisser te worden en het wordt steeds eerder donker. Tijd om alles uit jezelf te halen en je eens flink te verwennen! Met Dordtpas kan dit maar al te goed. Werk je bijvoorbeeld in het zweet tijdens een kickbokstraining, gun jezelf een portie poffertjes of ga lekker een avondje dansen en meezingen. Eén ding is zeker: je mag jezelf soms best wat vaker op de eerste plek zetten! Haal met jouw Dordtpas het beste uit jezelf.

Links, rechts, links

Een linker, dan een rechter en dan weer een linker: stoten maar! Bij Freedom Fighters kun je heel goed werken aan jezelf. Zo train je voor een betere conditie en om fysiek én mentaal sterker te worden. Wist je dat je met boksen ook alle spieren in je lijf aan het werk zit? Een win-winsituatie dus! Met je Dordtpas kun je 1x gratis een bokszak of kickbokstraining volgen.

Freedom fighters Gym
Gratis bokstraining of kickbokstraining
Geldig t/m 31 december 2024

Helemaal uit je dak

Zin in een avond waarbij je keihard kunt meezingen en dansen? Dan hebben we goed nieuws voor je, want Dordtse Vrienden Live is terug! Ga tijdens deze avond mee op een muzikaal avontuur. Reken op verrassende duetten, gitaar battles, rappers en bijzondere samenwerkingen van nummers uit de top 2000. Met de Dordtpas krijg je gratis entree. Dit wil je niet missen!

Eén portie poffertjes alsjeblieft

Poffertjes! Wie lust ze niet? Bedekt onder een grote klont roomboter en een dikke laag suiker, licht krokant van buiten en zalig luchtig van binnen. Kom je ze snel proeven?! Met je Dordtpas krijg je 1x een gratis portie. Geniet er lekker van.

Visser's Poffertjes
Gratis portie poffertjes
Geldig t/m 31 december 2024

Licht uit, film aan

Niets leuker dan een filmpje pakken, nietwaar? Of je nu gewoon lekker alleen gaat, met het gezin of met vrienden, een leuke tijd heb je sowieso! Jezelf even afzonderen van de buitenwereld en helemaal opgaan in de film. Met je Dordtpas ga je 1x gratis naar The Movies Dordrecht.

Filmtheater De Witt
Gratis naar de film bij Filmtheater De Witt
Geldig t/m 31 december 2024

Muziek maken

Altijd al een instrument willen spelen? Dan is dit je kans! Bij Concertband Prins Willem van Oranje kun je onder leiding van een professionele dirigent met elkaar mooie muziek spelen en muzieklessen volgen. Naast het maken van muziek worden er ook andere gezellige dingen georganiseerd. Met je Dordtpas krijg je de eerste 2 maanden een gratis lidmaatschap.

Sportschoolkodo.nl
€25,00 korting op de contributie
Geldig t/m 31 december 2024