Ga direct naar: Hoofdnavigatie
Ga direct naar: Inhoud
Ga direct naar: Cookie melding
Ga direct naar: Corona melding

De pas

Dat gaan we voor je uitzoeken. Gebruik het contactformulier om ons te laten weten dat je passen mist of bel even naar 14 078. Vergeet in het contactformulier niet het adres en de geboortedatum te vermelden.

Bij grote drukte werken we heel hard om de passen zo snel mogelijk te verzenden. Soms lukt het niet om alle passen op tijd te verzenden. Vermoed je dat er iets is misgegaan, neem dan even contact met ons op.

Controleer eerst op Mijn Dordtpas of de pas wel actief is. Als de pas actief is maar niet werkt, kan het dat de magneetstrip beschadigd is. Kom even langs bij de Stadswinkel. Dan zoeken we voor je uit wat er mis is.

Blokkeer meteen je pas via Mijn Dordtpas. Zo kan de dief/vinder hem niet gebruiken. Vind je je Dordtpas weer terug, dan kun je hem ook weer deblokkeren. Heb je geen toegang tot internet, bel dan met 14 078 om je pas te blokkeren.

Je kunt een nieuwe pas aanvragen via Mijn Dordtpas. Een nieuwe pas kost €5,-.

Oei, dat is niet de bedoeling. Het zou heel fijn zijn als je de pas(sen) terugstuurt met een briefje erbij dat het de verkeerde pas(sen) zijn. Het retouradres vind je op de achterzijde van de pas. Wij sturen dan zo snel mogelijk de juiste passen naar je op.

Staat je antwoord er niet tussen?

Bekijk alle veelgestelde vragen of neem contact met ons op.
Blijf op de hoogte

Laat je e-mailadres achter en ontvang maandelijks een nieuwsbrief.

Download de app

Nu alle acties op één plek, altijd bij de hand

Afbeelding Dordtpas app
Goed nieuws: Uw Dordtpas blijft gewoon geldig

De afgelopen dagen verschenen berichten in de media over het faillissement van Groupcard. Dat bedrijf geeft cadeaukaarten en enkele stadspassen uit. We willen u graag geruststellen: Uw Dordtpas valt niet onder Groupcard. Uw tegoed blijft volledig geldig en u kunt de pas gewoon blijven gebruiken bij alle aangesloten winkels en organisaties in de regio.